Transakcijski račun
Plaćanje je moguće izvršiti isključivo uplatom na bankovni račun poduzeća STIV MED po ponudi/predračunu, koju ćete primiti na svoju e-mail adresu nakon obrade vašeg upita.
Nakon primitka uplate, narudžba se dalje obrađuje. Kako bi ubrzali proces obrade i dostave, nakon što izvršite uplatu na email nam možete poslati potvrdu o uplati.
Izdavanje računa
Sve fizičke osobe račun će zaprimiti u fizičkom obliku nakon dostave, odnosno preuzimanja paketa. U bilo kojem trenutku je moguće zatražiti i digitalnu verziju računa koju šaljemo na vašu email adresu u PDF formatu.
Pravne osobe koje nisu u sustavu eRačuna, odnosno koje trenutno ne koriste eRačun, račun će zaprimiti u fizičkom obliku nakon dostave, odnosno preuzimanja paketa. U bilo kojem trenutku je moguće zatražiti i digitalnu verziju računa koju šaljemo na vašu email adresu u PDF formatu.
Pravne osobe koje su u sustavu eRačuna, račun će zaprimiti preko sustava eRačun nakon dostave, odnosno preuzimanja paketa. Robu će u ovom slučaju pratiti otpremnica koju je potrebno potpisati i vratiti STIV MED-u putem emaila, faxa ili Vibera.
eRačun
STIV MED je korisnik usluge eRačun, što znači da račune možemo poslati i primiti u digitalnom obliku, odnosno preko sustava eRačun.
Naš pružatelj usluge eRačuna je Moj-eRačun odnosno Elektronički računi d.o.o., a email adresa za primanje eRačuna je roberto@stivmed.hr
Često postavljana pitanja
Plaćanje gotovinom ili karticama nije moguće. STIV MED je veleprodajna trgovina te je plaćanje moguće izvršiti isključivo uplatom na bankovni račun poduzeća STIV MED po ponudi/predračunu, koju ćete primiti na svoju e-mail adresu nakon obrade vašeg upita.
Naručene artikle možete osobno preuzeti u našem skladišu na adresi Majstorska 11, 10000 Zagreb, nakon zaprimanja e-pošte ili poziva da je narudžba spremna za preuzimanje. Osobno preuzimanje je besplatno.
Radno vrijeme skladišta je od 08:00 – 15:00h, od ponedeljka do petka.